Wikia

Worldofwiki

בריל

שיחה0
102דפים באתר זה

בריל ביום.או בלילה.אי אפשר באמת להבדיל...

בית הקברות של בריל

בריל (באנגלית:Brill) היא עיירה קטנה במישורי טריספאל שבצפון ממלכת לורדארון. כמו טריספאל עצמו בריל היא תחת שלטון העזובים (the forsaken). לאחר עזיבתם את דת'נאל, עזובים חדשים יופנו לבריל איפה שהם ימשיכו במלחמת העזובים במסע הצלב האדום ובסקורג'.

היסטוריה עריכה

בריל הייתה פעם עיר קטנה בתוך ממלכת בני האדם ,לורדארון. היא הייתה בין הערים הראשונות שנפגעו מהמגיפה של הסקורג' שלבסוף השמידה את כל הארצות הצפוניות של הממלכה. זה היה בבריל שהנקרומנסר קלת'אזאד,עדיין איש חי, התחיל לקיים ניסוים עם המגיפה שתהפוך להריסתה של ממלכת לרדארון.

בריל במפות של ווארקראפט.באמצע מצפון-מערב לאיקס

ההצלחה של התפשטות הגיפה הייתה כל כך מוצלחת שהיא איפשרה לקלת'אזאד לשכנע את הליץ' קינג לשלוח את הפלישה מוקדם מן המתוכנן. בית הקברות האדיר שמחוץ לבריל נוצר כדי לאחסן את כמות הגופות הגדולה של כמות המיתות שטריספאל סבלה מהן כשהמגיפה הגיעה בראשונה. העיר נבדקה על ידי הנסיך ארת'ס (לפני "מותו") במהלך משימתו לגלות את מקור המגיפה. בזמן חולשתו של הליץ' קינג בעקבות קסם אשר הוטל על ידי אילידן, כוחות המורדים של סילוואנאס, "העזובים", הצליחו להשתלט על העיר, ביחד עם אתרים רבים אחרים ברחבי מישורי טריספאל.

כיום האזרחים בבריל נלחמים באופן יומיומי כדי לשמור את החופש שלהם כנגד אויביהם.

באופן מענין, בריל מופיע במפות ווארקראפט 3 פעמיים. פעם אחת בין אנדורהול (מצפון) לבין סטראנבראד (מדרום) דרום-מזרח מבירת ממלכת לורדארון בהרי אלטראק. ובמפה אחרת היא מופיעה מזרח מבירת ממלכת לורדארון מצפון-מערב לאנדרהול ומצפון-מזרח לאגם לורדאמר, היא הוזזה למצפון להריסות עיר הבירה לורדארון בוורלד אוף ווארקראפט.

מקומות חשובים בבריל עריכה

תושבים עריכה

במגדל הזפלינים:

סוחרים עריכה

באחוזת קולד הרת':

במחנה מדרום-מזרח לבריל:

מאמנים עריכה

באחוזת קולד הרת':

באגם ברייטווטר:

במחנה דרום-מזרח לבריל:

שומרים עריכה

אויבים עיקריים של בריל עריכה

הסקורג' עריכה

כמו כל העזובים, תושבי בריל נמצאים במלחמה בלתי פוסקת כנגד שליטם הקודם, הליץ' קינג. מדי פעם חיילי הסקורג' יעברו את מגיני בולווארק, מגיני מישורי טריספאל מארצות המגיפה שלמזרח. התושבים של בריל לקחו את עצמם להיות המגינים המשניים של בולווארק, בגלל שכדי להגיע לנצחון בבולוואר יש לקיים קרב חזית וגם לספק את הכוחות שבשטח. אנשי בריל ממקדים את תשומת הלב שלהם לחוות באלניר שהפכה למקום מפלט לסקורג' בתוך הגבולות של מישורי טריספאל. בנוסף הסקורג' משתמשים בגנולים בביקורו של גארן כדי לקדם את מטרתם.

האיום המשמאותי ביותר מגיע מהסקורג' שבתחנות אגאמאנד לצפון-מערב, שהפכו להיות מבצר לסקורג', הסקורג' שם מונהגים על ידי שלד בשם הקפטן דארגול. דארגול משתמש בקבר משפחת אגאמאנד כדי להעלות מהמתים את אבותיהם של משפחת אגאמאנד ומשתמש בהם כנג תושבי בריל, אשר נמצאים בכוננות תמידית מהתקפותיהם.

גנולי רוט הייד עריכה

גנולי רוט הייה הם קבוצה של גנולי אן-דד, תחת שליטת הסקורג' אשר הקימו מחנה בביקורו של גארן מצפון לבריל. משימתם העיקרית היא לגנוב גופות מבית הקברות האדיר שמחוץ לבריל כדי שהסקורג' תוכל להשתמש בהם כדי לצרפם לשורותיהם. מנהיגם הוא גנול רשע בשם מאגוט איי.

ההתקפה האדום עריכה

ההתקפה האדומה הקימה את בסיס המבצעים במישורי טריספאל במנזר האדום, גבוה על גבעה בצפון-מזרח לבריל. בנוסף יש להם מספר עמדות כוח ברחבי מישורי טריספאל (בעיקר מגדלים הרוסים מהמלחמה הקודמת) שבהם הם מארגנים את התקפותיהם כנגד העזובים והסקורג'. בני האדם שבחוות סולידן שממערב לבריל עוזרים להתקפה האדומה במלחמתם כנגד האן-דד.

הברית עריכה

למרות שבריל ממוקמת עמוק בתוך שטחי העדר, עדיין קיים האיום שכוחות הברית יתקפו מיער סילוורפיין והשטחים הדרומיים, מקרים כאלה התרבו מאז הסרתם של ההריגות חסרות הכבוד ממערכת ה-PVP, כי בריל הייתה מתחמקת בגלל כמות האזרחים הגדולה שיש שם. כעת יש מעט כדי לעצור את קבוצות ההתקפה אשר מגיעות מהדרום, בתנאי שהם לא חוששים מהכוחות של העיר התחתית הקרובה.

תת-אזורים במישורי טריספאל מישורי טריספאל
ישובים: ברילעיריית ברילדת'נאלהעיר התחתית
אזורים גאוגרפיים:

אגם ברייטווטראגם סתילוואטראחוזת קולד הרת'ביקורו של גארןהגנים הלוחשיםהריסות לורדארוןחוות אגאמנדחוות באלנירחוות סולידיאןהחוף הלוחשהחוף הצפוניטברנת קצה הגרדוםמוצב הצלבןמוצבי הצלבניםמוצב השמירה האדוםמנוחת פאולמערת רשת לילהמפלט גאנת'רמרפסת ריפוזהסוללהעמק הבלהותעמק רשת הרעלקבר משפחת אגאמנדקבר הצל

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית